Saturday, May 15, 2010

To : [Insertname]

sorry klau aku paitao . aku tau prngi aku cam siaal .
aku seriously penaat ahh , sorry eh klau aku tk jmpe

kau niari . mama kate kau call die and tnye mane aku ,
well im sleeping . tired rabak nyee ! aku tau aku paitao ,
tk jmpe kau , tk text / call kau . sorry ah , tkd mood . &
kau tk pyh nk maki2 aku pe pasal ni smue . tol tak ?! klau
kau da malas nak layan aku lagi , tkpyh nk layan aku lagi
ahh ! perangai meraps sio , tuu pun nk maki-maki . aku tau
bukan kau sorang je yg perangai , aku puun same . -_____-
da ah , mal nak layan aku . tk pyh nk jmpe2 aku lagi , tkpyh
nk call / text aku lagii . Joy ? had ebough of all th bullshit .
aku tau sekarang perangai aku cam kanak-kanak kaan ?
klau kau tk uke , bilaang je aku . aku tk phm ape mksd kau
smlm bile kau ckp "eh , perangai cam da berubah je..." lerr ,
berubah mcm ane pulaak ? mentang2 kteorg da lame tk jmpe
den smlm aru dpt jmpe daaaa cakap prngi aku da brubah . haish !
lantaak kau laa , aku da penat ah .






even i say all this , i still love/sayang youu ..

No comments:

Post a Comment