Wednesday, April 7, 2010

Miss My Lil'Shawty


ehhhh Hi all !
teehee (; just got back home from floorball training .
whoa ~ fun sio tday's training ! but at the same time ,
im veryy2 furious wit th coach , isykk ! always bully
me . now , my kaki got shape like th floorball pnye bola .
due2 kaki siaa knek , tuu coach ahhh !! issykkk !!! but yet ,
fuunn ! teehee (: currently doing my homework . kinda alott !
hehhh , (: but all easy , so oke laa .. kpale tkk pecahh sgt .. ;D
everyone ? wanna know something ? hmm , td when nunu alek
dari floorball , kena kcau wit th boys siaa . so far , smue nunu tk knl .
here's th story ;
after training , Amira hantar me at th bus-stop . hahaha ! thanks yee !!
keciaan ~ no teman . ): *pfft!! den daa dropp-ed pt cck int , g naek LRT .
and as i am tireed , i take th lift . daa naek , kluaa dari lift jee . kena kcau .
haishh ! asyek nk ssh kn diri aku jee , krg tk leh tgk aku sng pe boy ? haha !
they say youu , i , youu , i siaa .. den they call-ed me , *ehh floorballer ! i nk you !*
kiwaaak ~ i was likee WTF~?! grrr , so i bolayaan , drg puun g lift den truun ..
selamaat ! hahh , den when i ngh tnggu fer th LRT , this 2 boys were inside of th
LRT ahh , nkk truun . den they saw me , th boy whisper-ed smth at th other boy
which idk wad they were talking . den they look-ed at me tersengeh2 seyhh !! isykk !
drg dari YusofIshakk pehh sch . den salah satu dari drg , daa get rdy siaa nkk mntk num .
they come to me , den nk num . i also bolayaan ~ huahuaak ! den my LRT tarin punn tibe .
den one of them muke daa binget , drg keep saying *soyaal ! soyaal !* hahahaaa ! mrh yee ?
padaan muke ! alurmak , den i thought it was th last tauu knek kcau dari due laki tuu . sekali ,
when i've reach-ed station bkt pnjng . ahhh kauu ~ kenek lagii . *pfft ! daa mmg drg tanak tgk
nunu sng gituuk ! isyk , drg swit2 nunu , nunu uat bdoh . den daa pat Fajar station , one of them dtg kat nunu . die btuul2 dkt belakang nunu . he was calling me , very klaka nyee . he say ; "errrrr....girl ! pssst ! girl . hello .?" this one i also bolayaan ~ naseb lagii due station is my stop . i truun at Jelapang . fiyuuuh ~ den when i walk off he gasp siaa .. hahahha ! funny y'know ! and drg 4 dari cdss . wh-oa
oke daaa , tuu laa cite nyee . ituu laa sbb , nunu tanak alek lmbt . aysek knek kcau jee ..
daa serik laa krg nunu knek kcauu .. penaat lyn2 drg smuee . gheeeee(: oke now , i really
miss-ed my Lil'Bro(L) . haishh ! aruu pergi , daa nunu rinduu .. slalu ckp , takk ade adek lagii best . den bile adekk daa tkd nkk biseng2 . hahaha ! but i swear , i wanna take backk my words . ade adek gereek ! drg lehh guide us . As td Amira hantar nunu coz my adekk daa tkd pe . haishh ! slalu balek dgn adekk . now , no teman rdy to go homee ): i swear i miss him alottszxc !! starting frm tday till fri , im going home alonee .. )': haishhh ! adek nyerk camp 3days 2 night . kinda long isnt it ? haishh ! come home soon PeanutHead ! i really need youu to be here just fer your me .

No comments:

Post a Comment